moBiLET w Warszawie

Dostępne usługi:

płatne parkowanie komunikacja miejska

Komunikacja miejska



Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie:

Usługa dostępna na urządzeniach z systemem Android oraz iOS

Regulamin Systemu moBILET dla pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej: Pobierz plik (pdf)

moBILET a METRO WARSZAWSKIE

Pasażerowie korzystający z biletów kupionych za pośrednictwem telefonu komórkowego, mogą dostać się do strefy biletowej metra otwierając bramki kartonikową wejściówką wielokrotnego użytku. Wejściówki te można otrzymać we wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów:

  • Punkt przy siedzibie ZTM ul. Żelazna 61
  • Punkt na stacji metra "Centrum" pawilon 2010 B
  • Punkt na stacji metra "Centrum 2" - pawilon 2002 H
  • Punkt na stacji metra "Świętokrzyska" - pawilon 1000 G
  • Punkt na stacji metra "Ratusz Arsenał" - pawilon 09
  • Punkt na stacji metra "Dworzec Gdański" - pawilon 20
  • Punkt na stacji metra "Plac Wilsona" - pawilon 1002
  • Punkt na stacji metra "Marymont" - pawilon 1012
  • Punkt na węźle komunikacyjnym przy stacji metra "Młociny" - hala dworca autobusowego
  • Punkt na "Dworcu Wschodnim" - ul. Lubelska Dworzec autobusowy od strony ul. Lubelskiej
  • Punkt na terminalu "Lotniska Chopina" - Terminal A, hala przylotów, wyjście 2

Wejściówki wydawane są także na każdej stacji metra u dyżurnego ruchu.

Ponadto na peron można zjechać windą.

Kasując bilet jednorazowy w metrze, jako nazwę linii należy wpisać: M1 lub M2 .

moBILET a SKM

Analogicznie, korzystając z biletów jednorazowych na liniach SKM, w oknie linii wpisujemy odpowiednio:

"S1" dla pociągu relacji Pruszków - Otwock
"S2" dla pociągu relacji Warszawa Zachodnia - Sulejówek Miłosna
"S9" dla pociągu relacji Warszawa Gdańska - Wieliszew